Marki na Facebooku stawiają nie na te treści co trzeba (infografika)

Najczęściej publikowane przez marki treści na Facebooku to linki i aktualizacje statusu. Tymczasem użytkowników społecznościowego portalu najbardziej angażują zdjęcia i klipy wideo - wynika z analizy przeprowadzonej przez agencję marketingową Pandemic Labs.

km
km
Udostępnij artykuł:

Agencja Pandemic Labs wzięła pod lupę 300 faceboowych stron, 150 tys. opublikowanych przez nie postów i aktywność 700 milionów ich fanów.

Okazało się, że zdecydowanie najczęściej marki publikują w swoich postach na Faceboku linki, a następnie aktualizacje statusu, a dopiero później zdjęcia i materiały wideo.

Tymczasem to właśnie zdjęcia i wideo najbardziej angażują fanów marek, a następne w kolejności są aktualizacje statusu i na samym końcu linki.

Z danych Pandemic Labs wynika, że klipami wideo użytkownicy społecznościowego portalu dzielą się dziesięć razy częściej niż linkami, a zdjęcia są od linków pięć razy popularniejsze.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online