Marki na Twitterze wykorzystały awarię Facebooka

W wyniku awarii w poniedziałek po południu przez kilkadziesiąt minut niemożliwe było publikowanie postów na Facebooku. Wykorzystały to niektóre marki aktywne na Twitterze.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Awaria wystąpiła ok. godziny 14:00 czasu polskiego i uniemożliwiała wielu użytkownikom oraz fanpage’om publikowanie jakichkolwiek wpisów. Ostatecznie na chwilę zablokowano dostęp do serwisu, by dokonać stosownych napraw. Jak podaje administracja, przyczyną były prace konserwacyjne, które zablokowały część funkcji. Problem dotknął zarówno osoby korzystające z serwisu w przeglądarce internetowej, jak i za pośrednictwem aplikacji mobilnych. Ostatecznie wszystko wróciło do normy przed godziną 16:00.

grafika

Awarię Facebooka wykorzystały niektóre marki, publikując na swoich profilach na Twitterze posty w humorystyczny sposób obrazujące całą sytuację. Jednocześnie dało się zaobserwować wzmożoną liczbę wpisów z tagami typu #facebookdown.

grafika

Ostatnia awaria Facebooka odczuwalna w globalnej skali miała miejsce w styczniu br. Wówczas serwis był niedostępny przez kilka godzin.

grafika
grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"