Marki obserwują coraz większe zaangażowanie w Google+

Rośnie zaangażowanie użytkowników na stronach marek w Google+, ale jak na razie daleko mu do poziomów osiąganych na innych społecznościowych portalach.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma analityczna Simply Measured wzięła pod lupę 100 najbardziej wartościowych marek świata w rankingu agencji Interbrand. Na dzień 7 maja br. 64 spośród nich miało swoje strony w Google+.

Tego samego dnia 35 proc. z tych stron miało w swoich kręgach co najmniej 5 tys. użytkowników społecznościowego portalu, w porównaniu do 21 proc. trzy miesiące wcześniej. Wzrósł też odsetek stron dodanych do kręgów przez co najmniej 100 tys. członków serwisu - z 13 proc. do 22 proc.

grafika

Najpopularniejszym rodzajem treści na analizowanych stronach marek w Google+ są posty z klipami wideo. W II kwartale tego roku otrzymały one 115 tys. wyróżnień przyciskiem "+1", wobec 66 tys. we wcześniejszych trzech miesiącach.

Z danych Simply Measured wynika także, że najwięcej fanów w Google+ mają strony marek z branży motoryzacyjnej - w sumie blisko 2,7 miliona. Kolejne pod tym względem branże to elektronika (1,9 mln), dobra luksusowe (1,3 mln), serwisy internetowe (1,1 mln) i napoje (1 mln).

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"