'Marmolade' i 'Speed' mają nowych wydawców i tytuły

Wydawane dotychczas przez wydawnictwo Camelleon tytuły: kwartalnikdla rodziców trendseterów "Marmolade" i miesięcznik o sportachmotorowych "Speed" w kwietniu ukażą się już nakładem innychwydawców. Oba magazyny zmienią także swoje nazwy, szaty graficzne izmodyfikują zawartość.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

"Marmolade" będzie się teraz nazywać "Kikimora", a wydawać jąbędzie powstająca właśnie Fundacja na Rzecz Edukacji Dzieci iDorosłych. Wydawcą kwartalnika pozostaje Elżbieta Orbach, którawraz z redaktor naczelną pisma Agnieszką Marszałek kierować będzieFundacją. - Zmiana tytułu wynika z tego, że poprzedni zbyt bardzokojarzył się ze słodkim pismem dla dzieci, a to jest magazyn dlarodziców - tłumaczy nam Orbach. Pismo odejdzie do angielskich nazwdziałów. Ma być ambitniejsze, bowiem pojawi się w nim więcejfelietonów. Pozyskało także nowych współpracowników (m.in.projektantkę i bajkopisarkę Joanna Daniło czy redaktor naczelnąportalu Qlturka.pl Ewa Świerżewska) i będzie mieć odświeżoną szatęgraficzną przygotowaną przez nową dyrektor artystyczną DagmaręPonikiewską. Bez zmian pozostaje cena kwartalnika (25 zł), jegoobjętość (ok. 260 stron) i nakład (5 tys. egz. w sprzedaży otwarteji 500 egz. w dystrybucji zamkniętej). Pierwszy numer "Kikimory",który pojawi się w sprzedaży 23 kwietnia br., będzie promowany wEmpikach, tytuł obejmie też patronat nad nową książką StephanaHawkinga "Świat kosmosu w przystępnej formie dla dzieci".

"Speed" z kolei zmieni nazwę na "High Speed" i będzie wydawanyprzez firmę Univerpal Racing, która posiada team uprawiający jazdęna quadach. - Magazyn poszerzy tematykę o sporty motorowodne iwyczynową jazdę na rowerze. Zmieni się też jego szata graficzna ipapier - mówi nam Krzysztof Hipsz, który pozostaje redaktoremnaczelnym tytułu. Nie zmienia się za to nakład miesięcznika (wahasię on między 18 a 20 tys. egz.), jego cena (9,70 zł) i objętość(ok. 100 stron). Najnowszy numer "High Speeda", który ukaże się 20kwietnia br., będzie promowany na portalach o sportach motorowych,w "Gentelmenie" i podczas imprez sportowych.

Wydawnictwo Camelleon, założone wiosną ub.r. przez ElżbietęOrbach i Dominikę Pawelec (odpowiadała w nim za marketing)zakończyło działalność wydawniczą. Orbach, pytana, dlaczego tak sięstało, odpowiada tylko: - Wydawnictwo nie spełniało naszychoczekiwań. Z Dominiką Pawelec nie udało nam się wczorajskontaktować.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"