Marquard: dział reklamy on-line na czele z Kariną Hertel

Wydawnictwo Marquard Media Polska wydzieliło w swoim biurze reklamy dział reklamy on-line. Jego dyrektorem została Karina Hertel.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Marquard Media Polska stworzył dział reklamy on-line, ponieważ właśnie przejął serwisy Kozaczek.pl, Zeberka.pl, Plotkara.pl i Bloblo.pl (więcej na ten temat). W dziale będzie pracować kilka osób zarządzanych przez Karinę Hertel, która poprzednio była w wydawnictwie dyrektorem reklamy miesięczników „Olivia” i „Shape”.

W nowym zespole znajdzie się także Katarzyna Kwiatkowska, dotychczasowa dyrektor reklamy należących już wcześniej do Marquarda serwisów MilionKobiet.pl i CKM.pl. Dział będzie podlegał bezpośrednio Alicji Skrzypczak, dyrektorowi biura reklamy wydawnictwa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"