W liczącym 106 stron piśmie czytelnicy znajdą przepisy stworzone na podstawie kuchni z całego świata, z uwzględnieniem naturalnych, sezonowych i dostępnych w polskich sklepach składników. Poza tym w tytule obecne mają być także m.in. artykuły dotyczące podróży, wywiady z celebrytami czy porady kulinarne.
Pilotażowe wydanie magazynu „Jamie” jest poświęcone grillowaniu, jest w nim ponad 80 przepisów, a poza tym materiały o kuchni nicejskiej czy potrawach orientalnych. Od 16 czerwca br. jest ono dostępne w sieci sklepów Organic Farma Zdrowia (a także w sklepie internetowym organic24.pl). Otrzymają je jednak tylko ci klienci, którzy zrobią zakupy za minimum 60 zł. W pilotażowym numerze swoje reklamy zamieściły takie marki jak Mercedes Polska, Saeco, Bosch czy Organic Farma Zdrowia.
W otwartej sprzedaży „Jamie” będzie dostępny od września br. Dwumiesięcznik ma ukazywać się w nakładzie 30 tys. egz. i w cenie 12,99 zł. Będzie dystrybuowany m.in. w salonach sieci Empik, Ruch i Kolporter.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/stuff-w-nowej-odslonie-katarzyna-gryga-redaktor-naczelna ##
Redaktor naczelną pisma została Anna Gromnicka. Szatę graficzną tytułu przygotowała zaś Dominika Szczechowicz we współpracy z Urban Zen Studio.
Magazyn „Jamie” wydawany jest na licencji Wydawnictwa Jamie Oliver. Pismo zostało stworzone przez Jamiego Olivera w Wielkiej Brytanii w 2008 roku, obecnie ukazuje się w 14 krajach.

„Jamie” to pierwszy tytuł kulinarny w portfolio Marquard Media Polska, a drugi magazyn w ogóle wprowadzany przez to wydawnictwo w tym roku na rynek. Pod koniec lutego br. spółka zaczęła wydawać skierowany do mężczyzn dwumiesięcznik „Esquire”. Jego zerowy numer również dostępny był w dystrybucji zamkniętej - ukazał się w grudniu ub.r. i został rozesłany do wybranej grupy odbiorców.











