Mars konsoliduje globalne budżety reklamowe swoich marek

Firma Mars przekazuje globalne budżety reklamowe każdej ze swoichnajważniejszych marek w ręce oddzielnych sieci reklamowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Od przyszłego roku agencja BBDO przejmie obsługę marek Mars iSnickers oraz nadal będzie odpowiedzialna za budżety marekM&M's, Cesar i Sheba.

Tymczasem TBWA przejmie budżet Whiskas i zachowa budżetPedigree, a agencja SapientNitro będzie obsługiwać markę czekoladyDove, która w Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie występujejako Galaxy.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"