Zdjęcie zamieszczone początkowo w tekście Onetu już na pierwszy rzut oka nie pasowało do Płocka, bo pokazywało tłum demonstrantów przechodzący przez duży most z zabytkową architekturą.
Fotografia znalazła się też w linkującym do tekstu wpisie na profilu twitterowym Onet Wiadomości. Wielu internautów, także dziennikarze i komentatorzy wydarzeń politycznych, zwróciło uwagę, że pokazuje manifestację w Pradze, a nie Płocku.
- Płock, Praga... Przecież też na P. #wolnemedia - kpił Bartłomiej Graczak z „Wiadomości” TVP. - Onet pomylił Płock z Pragą, no ale niektórzy mylą Onet z portalem informacyjnym - skomentował Paweł Rybicki z kancelarii premiera.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/powstanie-warszawskie-onet-i-fakt-pl-po-krytyce-usunely-zdjecia-najladniejszych-dziewczyn,7170864082393217a ##
Niektórzy sugerowali, że zdjęcie zamieszczono, żeby wywołać wrażenie, że w manifestacji w Płocku brało udział więcej osób (w tej w Pradze uczestniczyło ok. 15 tys. ludzi, a w marszu w Płocku - według policji - około tysiąca).

Onet przeprasza. „To nie było celowe”
Zdjęcie przy tekście szybko zostało zmienione na właściwe, a wpisy z poprzednią fotografią usunięto z profili Onetu w mediach społecznościowych.
Na twitterowym profilu Onet Wiadomości zamieszczono też przeprosiny. - Szanowni Państwo, przepraszamy za omyłkowe zilustrowanie transmisji z marszu równości w Płocku niewłaściwym zdjęciem. Umieszczenie tej grafiki w naszym materiale nie było celowe, a błąd został naprawiony - stwierdzono.

- Dobra, dobra - skomentował te wyjaśnienia Cezary Gmyz, korespondent Telewizji Polskiej w Niemczech. - Nic śmieszniejszego nie przeczytacie do przyszłej niedzieli - napisała Marzena Paczuska, członkini zarządu TVP.
Niektórzy dziennikarze żartowali z pomyłki Onetu, zamieszczając zdjęcia z parad równości w metropoliach z sugestią, że to manifestacja w Płocku.
Według badania Gemius/PBI w lipcu br. Onet.pl zanotował 16,07 mln realnych użytkowników, 1,39 mld odsłon oraz 23 minuty i 3 sekundy średniego dobowego czasu korzystania przez internautę.

Natomiast sekcję portalu z informacjami i publicystyką ogólnokrajową w maju br. odwiedziło 7,48 mln użytkowników, wykonując 103,01 mln odsłon oraz spędzając średnio po 23 minuty i 36 sekund.











