38Content Communication będzie rozbudowywać dział public affairs oraz rozwijać usługi z zakresu zarządzania kryzysowego pod kierownictwem Marty Bełzy, która objęła stanowisko affairs & crisis director. To jednocześnie jej powrót do agencji po kilku latach – wcześniej zarządzała projektami korporacyjnymi jako manager i group account manager.
– Dynamiczne otoczenie biznesowe sprawia, że w ostatnich latach rola public relations znacząco się zmieniła. To już nie tylko działania koncentrujące się na tworzeniu wizerunku, ale strategiczne narzędzie rozwijania trwałych relacji z interesariuszami i instytucjami. W świecie złożonych regulacji kluczowe jest transparentne i odpowiedzialne komunikowanie polityki firmy, co wzmacnia zaufanie do organizacji i buduje jej wiarygodność – ocenia Katarzyna Życińska, CEO 38Content Communication.

Marta Bełza swoją karierę zawodową rozpoczęła jako dziennikarka w "Gazecie Wyborczej" w Olsztynie. Pełniła funkcję rzeczniczki prasowej oraz szefowej działu marketingu i komunikacji w grupie medycznej Scanmed, a także zarządzała działami komunikacji korporacyjnej w agencjach PR.
Specjalizuje się w kompleksowym zarządzaniu kryzysami – od tworzenia kompleksowych polityk kryzysowych i prowadzenia szkoleń w formie symulacji, po doradztwo strategiczne, reprezentowanie firm w mediach oraz budowanie relacji z interesariuszami publicznymi.











