Marta Błaszkiewicz digital directorem w agencji Mido

Do zespołu agencji Mido dołączyła Marta Błaszkiewicz, obejmując stanowisko digital directora. Przeszła z GroupM, gdzie pracowała blisko 9 lat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marta Błaszkiewicz digital directorem w agencji Mido
Marta Błaszkiewicz

Przed dołączeniem do Mido, Błaszkiewicz pracowała blisko 9 lat w GroupM (Mindshare, MediaCom, Wavemaker). Prowadziła tam kampanie dla klientów firmy na rynku polskim i arenie międzynarodowej. Jej obszary ekspertyzy obejmują sklepy online/offline, kategorię dom i ogród, bankowość, żywność FMCG (Fast Moving Consumer Goods - dobra szybkozbywalne; produkty pierwszej potrzeby) oraz motoryzację.

Do GroupM dołączyła w połowie 2014 roku na stanowisku junior SEM specialist. Po niespełna dwóch latach została SEM specialist. Następnie awansowała na senior SEM specialist. Pod koniec 2019 roku objęła stanowisko senior account SEM, po czym wiosną 2021 roku została SEM strategist.

W marcu 2022 roku objęła stanowisko senior manager SEM global hub.

Marta Błaszkiewicz jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa