Marta Grodner: z Ad-Vice do Ströer Media

Z początkiem października Marta Grodner przeszła z Ad-Vice do Ströer Media obejmując stanowisko marketing managera.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Marta Grodner: z Ad-Vice do Ströer Media

Będzie odpowiadać m.in. za wsparcie sprzedaży, współtworzenie strategii w zakresie budowania synergii produktów off-line i on-line oraz komunikację Grupy Ströer w Polsce.

Grodner karierę zawodową rozpoczęła w 2007 roku pracując dla Harvard University, a rozwijała ją m.in. w spółkach: UPC i DDB. Ostatnio pracowała w Ad-Vice, gdzie była odpowiedzialna m.in. za: strategię marketingową, negocjacje oraz tworzenie ofert sprzedażowych.

Marta Grodner jest doktorantką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"