Marta Jechna-Szymańska jest liderką i ekspertką z ponad 18-letnim dorobkiem w doradztwie na rzecz firm i organizacji w zakresie budowania reputacji oraz zdobywania zaufania. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, komunikacji marek oraz w zagadnieniach ESG i zrównoważonego rozwoju. Pracowała dla międzynarodowych liderów oraz lokalnych championów, m.in. dla GE, Siemens Gamesa, ABB, Hitachi Energy, Grupy Wielton, 3M, Novartis, Polpharmy, ING, Warty, L’Oréal czy Procter & Gamble.
W latach 2011–2014 związana była z first aid communication team jako account managerka. Ostatnie 10 lat spędziła w agencji 24/7Communication, gdzie pełniła funkcję account directorki i odpowiadała za rozwój zespołów sektorowych: energetycznego, technologicznego, ochrony zdrowia oraz rozwijała ofertę dla klientów MŚP i projektowych. Doświadczenie zdobywała również w międzynarodowych agencjach w Szwecji i USA.

– Rolą Marty w agencji będzie łączenie codziennej operacyjności z wizją strategiczną, która pozwoli fact konsekwentnie budować pozycję butikowej, niezwykle kompetentnej agencji doradczej, skupionej na projektach o realnym znaczeniu dla ludzi i środowiska – podkreśla Anna Jechna-Grabska, CEO i właścicielka first aid communication team.
Jako dyrektorka zarządzająca Marta Jechna-Szymańska będzie odpowiedzialna za kierowanie działalnością agencji – od nadzoru nad trzema kluczowymi filarami kompetencyjnymi fact (komunikacja zdrowotna, społeczna oraz energetyka odnawialna i infrastruktura), przez rozwój strategiczny oferty i działania new business, po dbałość o kulturę organizacyjną, a także rozwój zespołu.
Na co dzień będzie wspierać CEO Annę Jechna-Grabską w zarządzaniu agencją oraz wzmacniać ofertę strategiczną wraz z Adrianną Tomasik, szefową działu healthcare, oraz Olgą Walentynowicz, kierującą działem komunikacji społecznej i zrównoważonego rozwoju.











