Marta Karasińska: z Chello do MTV Networks

Marta Karasińska od września br. objęła nowo utworzone stanowiska dyrektora trade marketingu w MTV Networks International Emerging Markets.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Karasińska odpowiedzialna jest za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych skierowanych bezpośrednio do klientów biznesowych MTV Networks w regionie Emerging Markets (Polska, Węgry, Afryka, Rosja, Izrael, Kraje Arabskie). Na nowym stanowisku Karasińska podlega bezpośrednio Marjory Van Mackelenbergh, VP business services and VP music content w MTV Networks International Emerging Markets, a swoją funkcję sprawuje w polskim biurze spółki.

grafika

Marta Karasińska przez ostatnie 11 lat była związana z polskim oddziałem firmy Chello Central Europe, gdzie zajmowała sie m.in. marketingiem, PR, trade marketingiem, sprzedażą. Ostatnio, do sierpnia br. sprawowała tam funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży. Wcześniej związana była z BMG Music Poland, gdzie odpowiadała za telewizyjną promocję artystów zagranicznych w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele