Marta Marczuk-Komiszke w S4

Do zespołu agencji reklamowej S4 dołączyła Marta Marczuk-Komiszke,która od 1 września zajęła stanowisko junior PR specialist wdepartamencie RS&D.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Marta Marczuk-Komiszke rozpoczęła współpracę z agencją S4 w maju2008 roku, odbywając staż w dziale PR. Obecnie, od 1 wrześniadołączyła ona na stałe do zespołu firmy, zajmując stanowisko juniorPR specialist.

Jst absolwentką filmoznawstwa ze specjalizacją medioznawstwo naUniwersytecie Jagiellońskim oraz studentką elektronicznegoprzetwarzania informacji. Jej dotychczasowe doświadczenie zawodowezwiązane jest ze współpracą z zespołem prasowym festiwaluEtiuda&Anima.

Marta Marczuk-Komiszke dołączyła do działu PR agencji S4, którymkieruje Marta Gajkowska - PR, new business & marketingdirector. Będzie ona bezpośrednio współpracowała z Moniką Biedą -PR managerem przy projektach realizowanych dla klientów agencjioraz komunikacji własnej S4.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji