Szefowa działu po odejściu z Gazeta.pl uruchomiła e-księgarnię

Z Agorą po pięciu latach pracy rozstała się Marta Radziak-Kucharska, ostatnio szefowa działu rozwoju marki Gazeta.pl. Menedżerka założyła księgarnię internetową i napisała książkę dla dzieci.

ds
ds
Udostępnij artykuł:

Od sierpnia ubiegłego roku Marta Radziak-Kucharska stała na czele działu rozwoju marki Gazeta.pl (Agora). Zastąpiła w tej roli Rafała Madajczaka, który od lipca 2022 jest redaktorem naczelnym portalu. 

Z Gazeta.pl do własnej księgarni

Agora podkreśla, że Gazeta.pl to jedyne medium w Polsce z deklaracją redakcyjną opisującą podejście i zasady działania jego dziennikarzy. Za realizację strategii portalu zaangażowanego odpowiada m.in. dział rozwoju marki. To w nim kreowane są ważne społecznie akcje, w tym na rzecz walki ze zmianami klimatycznymi (np. „Alarm dla klimatu”) czy walki o prawa kobiet (np. „Historia bez Polki”) oraz mniejszości (np. „Bez LGBT+ nie ma Polski”).

Do działu, którym zarządzała Marta Radziak-Kucharska, oprócz planowania akcji społecznych, należy także współpraca z partnerskimi organizacjami społecznymi i edukacyjnymi oraz z redakcjami portalu przy tworzeniu specjalnych projektów dziennikarskich.

Marta Radziak-Kucharska we wrześniu zdecydowała się odejść z Agory i skupić na własnym przedsięwzięciu. Założyła e-księgarnię Robimy Robimy Media. Napisała też książkę dla dzieci „Teti i ząbkowe stworki”, którą zilustrowała Agnieszka Zagroba.

- To doskonały sposób na włączenie kreatywności do tematu, który spędza sen z powiek wielu rodziców. Jeżeli masz już dość ciągłego nakłaniania swojego dziecka do mycia zębów, nie chcesz tego bagatelizować, bo wiesz, że to ważny element dbania o jego zdrowie. Jednocześnie szukasz pomysłu, żeby zrobić to bez przemocy, straszenia, w zgodzie ze sobą, polecamy naszą książkę. To nie czary-mary, po przeczytaniu zęby się same nie umyją, ale jeśli chociaż przez jakiś czas przy okazji tej czynności będzie Wam milej i zabawniej, to dajcie znać! - czytamy w opisie książki na stronie e-księgarni.

Radziak-Kucharska przez 5 lat w Agorze

Marta Radziak-Kucharska była związana z Gazeta.pl od 2018 roku. Od 2020 roku pracowała w dziale rozwoju marki, w którym odpowiadała za realizację licznych projektów, współpracując z m.in. z redakcjami i organizacjami pozarządowymi. Wcześniej zajmowała się koordynowaniem eventów organizowanych przez Gazeta.pl, m.in. The Best of Moto czy Food Blogger Fest. Przed pracą w Agorze związana była z agencją New Look Advertising.

W październiku Gazeta.pl odnotowała prawie 14 mln użytkowników (46,99 proc. zasięgu), którzy spędzali na jej stronach średnio 27 minut i 47 sekund (dane Mediapanelu). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"