Sielska dołączyła do zespołu sprzedaży kierowanego przez Tomasza Kąkola. Do jej obowiązków należy współpraca z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi w obszarze strategii reklamowej, aktywnej sprzedaży powierzchni na stronach i w aplikacjach mobilnych, a także realizacji projektów niestandardowych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/aneta-padewska-piotr-bartczak-i-dominik-stocki-w-spicy-mobile ##
Marta Sielska ostatnio w Interia.pl
Marta Sielska przez ostatnie 9 lat pracowała w dziale handlowym Interia.pl, gdzie odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowej wszystkich serwisów należących do Grupy Interia.
Poza pozyskiwaniem nowych budżetów reklamowych, Sielska współpracowała przy realizacji sekcji specjalnych i dedykowanych akcji niestandardowych dla strategicznych partnerów portalu, a także zarządzała dużymi projektami reklamowymi o charakterze zintegrowanym (internet, prasa, radio).












