Wizaz.pl
 z nową redaktorką naczelną

Z początkiem kwietnia br. Marta Średnicka, dotychczasowa publisher team leader, obejmie stanowisko redaktorki naczelnej serwisu Wizaz.pl (Burda Media Polska).

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Wizaz.pl
 z nową redaktorką naczelną
fot. materiał prasowy

– Marta to doświadczona ekspertka, która doskonale zna rynek beauty i wyzwania, które przed nim stoją. Jej strategia, jak docierać zarówno do generacji Z, jak i pokolenia X będzie na pewno kluczowa dla Wizażu. Jej kreatywne podejście i umiejętność dostrzegania potrzeb społeczności wizażanek sprawiają, że ten awans jest dla mnie naturalnym etapem jej rozwoju zawodowego – przekazała mediom Aneta Wikariak, dyrektorka segmentu beauty & fashion. 

Marta Średnicka naczelną Wizaz.pl

- Wizaz.pl nieprzerwanie jest numerem jeden wśród serwisów w kategorii moda i uroda w Polsce. Przyszłość serwisu to rozwój treści wideo, wzmacnianie pozycji katalogu KWC, ale też nacisk na social media i zwiększenie dotarcia do użytkowników młodszych generacji. Chcę, żeby Wizaż był jeszcze bardziej rozpoznawalny – przed nami akcje zwiększające świadomość brandu i więcej eksperckich, jakościowych treści – dodała Marta Średnicka, redaktorka naczelna Wizaz.pl. 

Marta Średnicka od ponad pięciu lat jest związana z Burda Media Polska, gdzie m.in. pełniła rolę głównego wydawcy serwisu Wizaz.pl. Wcześniej przez 3 lata jako redaktorka internetowa była związana z serwisem ofeminin.pl (RASP). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"