Marta Zienkiewicz: z Buzzoole do Hill+Knowlton Strategies

Marta Zienkiewicz rozpoczęła pracę w agencji Hill+Knowlton Strategies, obejmując stanowisko social media&influencer marketing managera. Wcześniej pracowała dla włoskiej platformy Buzzoole.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marta Zienkiewicz: z Buzzoole do Hill+Knowlton Strategies

Zatrudnienie Marty Zienkiewicz na stanowisku social media & influencer marketing managera związane jest z rozbudową kompetencji agencji Hill+Knowlton Strategis w obszarze komunikacji digital.

Zienkiewicz będzie odpowiadać za wdrożenie strategii współpracy z influencerami oraz za działania komunikacyjne w mediach społecznościowych.

Poprzednio przez blisko dwa lata pracowała dla  włoskiej platformy influencer marketingu Buzzoole. Zajmowała się m.in. planowaniem i realizacją kampanii w social media oraz tworzeniem długotrwałych relacji z międzynarodowymi influencerami. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Ogilvy Action i Kore Konnektiv.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Katedry Studiów Interkulturowych Europy Środkowo-Wschodniej) oraz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (Wydział Sztuki Mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele