W klipie zespół na czele z Szymonem Żurawskim, znanym z zespołu szymonmówi, wykonuje piosenkę opowiadającą o tym, że w codziennym życiu każdy może być Świętym Mikołajem. W tego bohatera wciela się Martin Stankiewicz.
Klip wspiera promocję Coca-Coli związaną ze Szlachetną Paczkę. W ramach akcji należy kupić półlitrową butelkę Coca-Cola Original Taste lub Coca-Cola Zero Cukru ze świątecznej edycji oraz w serwisie Woah wpisać kod spod nakrętki. Każdy zarejestrowany kod ma równowartość złotówki i zostanie przekazany na potrzeby beneficjentów Szlachetnej Paczki.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/coraz-blizej-swieta-coca-cola-katarzyna-nosowska-reklama-swiateczna,7171196001097345a ##
- Cały dochód z AdSense, jaki w grudniu wygeneruje świąteczny teledysk, zostanie przekazany na rzecz podopiecznych projektu. Dlatego jeżeli Wam się spodobał nasz świąteczny przebój - nieśmy to dalej! - poinformował Martin Stankiewicz w opisie swojego teledysku.

Stankiewicz zajął się przygotowaniem scenariusza, reżyserią i (wspólnie z Miłoszem Domoniem) montażem klipu. Zdjęcia wykonał Robert Gajzler, a kierownikiem produkcji była Zofia Jezierska.
Kanał youtube’owy Martina Stankiewicza ma 1,2 mln subskrybentów. Stankiewicz w ostatnich latach przygotował kilka klipów w ramach bożonarodzeniowych kampanii Coca-Coli. W wideo sprzed dwóch lat pojawiła się charakterystyczna świąteczna ciężarówka z tym napojem.












