- Dotarło do mnie, że spełniłam swoje największe marzenie w życiu, a przede wszystkim udało mi się w końcu uwierzyć w siebie. Pomyślałam, że moja ciężka praca i miłość do muzyki zostały zauważone i docenione - wyznała Martyna Gąsak tuż po ogłoszeniu wyników dzisiejszego finału „The Voice Kids”.
„Never Enough” u Dawida Kwiatkowskiego
Martyna Gąsak po brawurowo wykonanym utworze „Never Enough” trafiła do drużyny Dawida Kwiatkowskiego. W każdym kolejnym etapie nastolatka była bezkonkurencyjna, a jej wokalne popisy cieszyły się ogromnym uznaniem nie tylko wśród widzów, ale także w internecie. Jej występy z Przesłuchań w Ciemno, Bitew oraz Sing Off oglądało ponad pół milion użytkowników. Finałowy występ, w którym zachwyciła wszystkich własną wersją przeboju „If I Were a Boy” z repertuaru Beyoncé, umocnił jej pozycję i doprowadził na sam szczyt. Tym samym Martyną Gąską wygrała legendarną statuetkę oraz 50 tysięcy złotych.

- Moim największym marzeniem jest wydać pierwszy debiutancki album, płynący prosto z mojego serca i opowiadający o całej mojej muzycznej przygodzie, która tak naprawdę dopiero się zaczyna - zdradziła zapytana o dalsze kroki w swojej muzycznej karierze.
Jest to drugie zwycięstwo uczestnika z drużyny Dawida Kwiatkowskiego. Za pierwszym razem wokalista doprowadził na szczyt Marcina Maciejczaka z trzeciej edycji „The Voice Kids”.
Kim jest Martyna Gąsak
Martyna Gąsak jest pełną optymizmu 14-latką. Przygodę ze śpiewem rozpoczęła już w przedszkolu, a na scenie zadebiutowała w wieku 6 lat w konkursie ,,Jedzie pociąg z daleka’’ Ryszarda Rynkowskiego, zdobywając tam pierwsze miejsce. Obecnie swoje umiejętności wokalne rozwija w elbląskim studiu wokalnym. Poza śpiewem interesuje się wizażem i w wolnym czasie tworzy kolorowe makijaże.

„The Voice Kids 6” hitem TVP2
„The Voice Kids 6” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 25 lutego. Średnia widownia premierowych odcinków dziecięcej wersji muzycznego widowiska do 11 marca wyniosła 1,83 mln osób, co przełożyło się na 14,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 11,38 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 2,08 mln oglądających, zgromadził odcinek produkcji z 11 marca (była to emisja z godz. 21.05).

Dla porównania, piątą edycję muzycznego widowiska, pokazywaną wiosną ub.r., po trzech pierwszych tygodniach emisji oglądało średnio 1,74 mln osób, co przełożyło się na 12,97 proc. udziału w 4+, 11,05 proc. w 16-49 i 10,78 proc. w 16-59. Dziecięcy show zyskał 90 tys. oglądających.
Polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”, który w Polsce doczekał się już dziewięciu edycji. Za produkcję obu tytułów w naszym kraju odpowiada Rochstar.

W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tak-to-lecialo-tvp2-ogladalnosc-kiedy-nowe-odcinki,7173198692976257a ##
Występy uczestników w szóstej edycji polskiej wersji programu ponownie oceniali: Dawid Kwiatkowski, Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Cleo.












