Po trzech odcinkach program Martyny Wojciechowskiej ma 15,91 proc. udziału w grupie 4+ oraz 19,54 proc. udziału w komercyjnej grupie docelowej. Przed rokiem stacja emitując „Kawę na ławę” gromadziła w tym paśmie mniej widzów i miała słabszy udział w rynku (1,38 mln widzów i 14,92 proc. udziału) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Liderem pasma zarówno w grupie 4+ jak i 16-49 jest TVP2 – nadająca powtórki programu „Boso przez świat” (23,19 proc. i 21,05 proc. udziału). Za TVN plasują się Polsat oraz TVP1.
Program Wojciechowskiej chętnie oglądają kobiety, osoby między 25 a 39 rokiem życia oraz mieszkańcy miast.
Na mapie podróżny dziennikarki znalazły się m.in. RPA, Indonezja, Indie, Japonia. Celem jej wypraw było poznanie życia tamtejszych kobiet. Program jest nadawany w niedziele o 10.55.












