Kampania Mary Kay "Miss Conceptions" jest skierowana głównie do pokolenia Z i millenialsów. Jej celem jest przełamywanie stereotypów i mitów na temat marki, takich jak przekonanie, że jest ona skierowana tylko dla starszych kobiet ("tylko dla babć"), czy że jest przestarzała.
Akcja ma odświeżyć wizerunek Mary Kay, pokazać ją jako markę atrakcyjną dla młodych konsumentów oraz podkreślić możliwości biznesowe związane z rolą niezależnego konsultanta.
– Mary Kay zawsze chodziło o coś więcej niż makijaż – chodzi o zmianę życia kobiet –powiedziała Candie Rodriguez, wiceprezes ds. marketingu i wsparcia sprzedaży Mary Kay.

Kampania wykorzystuje humor i autentyczność, a postać "Miss Conceptions" w zabawny i bezpośredni sposób prostuje mity związane z marką, podkreślając, że Mary Kay jest aktualna, odważna i otwarta na młodsze pokolenia.
Marka miała trudne wyzwanie
– Mary Kay stanęła przed arcytrudnym zadaniem: jak przebić się do pokolenia Z, mając wizerunek marki dla starszych kobiet oraz borykając się z zarzutami o bycie "sektą". W odpowiedzi na to wyzwanie, zrobili coś naprawdę odważnego i skutecznego. Zamiast unikać problemów, zaatakowali je czołowo kampanią "Miss Conceptions" – mówi dla Wirtualnemedia.pl Olivia Drost, founder oLIVE media.
– Wyszli z założenia, że najlepiej jest zderzyć się z mitami. Czy Mary Kay jest dla babć? Czy ta marka w ogóle jeszcze istnieje? Na te i inne pytania odpowiadają w nowej serii wideo, która jest doskonała pod kątem humoru, produkcyjnym, wpisania się w trendy, ale i samej gry aktorskiej. Naprawdę rzadko marka potrafi mieć do siebie tyle dystansu i zbudować całą kampanię na ośmieszających zarzutach. W komunikacji z Gen Z autentyczność i dystans okazały się kolejny raz strzałem w dziesiątkę! – dodaje.

Mary Kay równocześnie wprowadziła do oferty produkty i narzędzia skierowane do młodszych odbiorców, np. linię pielęgnacyjną dostosowaną do młodej skóry oraz rozwiązania AI, które mają pomagać w doborze podkładu.
Kampania w mediach społecznościowych Mary Kay rozpoczęła się we wrześniu i potrwa do grudnia. Obejmie także telewizję (Hulu/Disney+, Peacock, Max, Paramount, Discovery+) oraz DOOH.











