Pyszne.pl w maju uruchomiło nową platformę komunikacyjną „Czy ktoś powiedział” (ang. „Did Somebody Say”), której głównym motywem jest radość, jaką odczuwamy, gdy pada sugestia, by zamówić coś do jedzenia. Serwis zainaugurował platformę reklamą telewizyjną z udziałem światowej gwiazdy pop – Katy Perry.
Pyszne.pl w odpowiedzi na popularność hasła „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” proponuje użytkownikom TikToka zabawę, w której nagrodą główną jest, ważny przez rok, voucher o wartości 16 400 zł, do wykorzystania na zamówienia jedzenia w serwisie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pyszne-pl-mcdonald-s-dostawy ##
Wyzwanie "Czy ktoś powiedział Pyszne.pl" na TikToku
Aby wziąć udział w wyzwaniu, należy opublikować na TikToku krótki (maksymalne 15-sekundowy) film z wykorzystaniem specjalnego filtra „Czy ktoś powiedział” przedstawiający sytuacje, w których Pyszne.pl może uratować dzień.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pyszne-pl-kanal-sportowy ##
To właśnie autor najciekawszego pomysłu nagrodzony zostanie voucherem pozwalającym na rok darmowego jedzenia. Oprócz tego, Pyszne.pl przygotowało także dodatkowe nagrody. W sumie, w ramach konkursu “Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”, serwis rozda kody o wartości niemal 25 000 zł.
Do zabawy “Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” dołączyła Maryla Rodowicz.

Udział w konkursie można wziąć tylko do 6.12, a zwycięzcy zostaną ogłoszeni 20.12.











