W marcu 2007 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet były ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem wyniosła 500 998 egz. - to ponad 16 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006.
Na drugim miejscu znalazł się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 437 793 egz. (spadek o 3,4 proc.) a na trzecim ”Poradnik Domowy” (Agora), która sprzedał się w liczbie 429 080 egz. (spadek o 4,6 proc.).
marzec20072006ZKDPSprzedaż ogólemDobre Rady500998432641Świat Kobiety437793452994Poradnik Domowy429080449164Claudia387146385189Olivia335193344064
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" zyskał tylko miesięcznik "Dobre Rady".
2007marzeclutyZKDPSprzedaż ogólemDobre Rady500998455637Świat Kobiety437793469956Poradnik Domowy429080441732Olivia387146390739Claudia335193356046

Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:











