Mastercard promuje zakładanie eSkarbonek na WOŚP

Wystartowała kampania promująca kwestowanie on-line na rzecz 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy za pomocą eSkarbonek napędzanych przez Mastercard. Marka w reklamach zachęca do zakładania własnych „wirtualnych puszek” i dzielenia się z innymi linkiem do nich.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mastercard promuje zakładanie eSkarbonek na WOŚP

W ostatni weekend stycznia odbędzie się 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Firma Mastercard będzie po raz 11. Partnerem. Firma podobnie jak w latach poprzednich udostępnia eSkarbonki – narzędzie do wygodnego i bezpiecznego kwestowania online. W tym roku promocję eSkarbonek wspiera kampania mediowa w telewizji oraz w internecie, zachęcająca do wpłacania i odnawiania kontaktów z dawno niewidzianymi przyjaciółmi.   

eSkarbonki promuje startująca właśnie kampania. W spocie emitowanym w stacjach głównych TVN, Polsat i w kanałach tematycznych, widzimy „Śliwę” – bibliotekarkę, która właśnie założyła własną eSkarbonkę, a linkiem do wpłat podzieliła się z całą paczką, także z „Mrówą”, której nie widziała od lat. Kiedyś łączyła je przyjaźń i szalone imprezy. Dzisiaj połączyła je chęć pomagania, a przy okazji odnowiły kontakt.

- W dzisiejszych scyfryzowanych czasach coraz częściej kontakt on-line, np. przez media społecznościowe jest przedłużeniem relacji, które zawarliśmy w ciągu życia, w różnych miejscach i momentach. Również eSkarbonka napędzana przez Mastercard staje się świetną okazją do odnowienia znajomości, odezwania się do przyjaciół, z którymi dawno nie mieliśmy okazji rozmawiać. Z dumą mogę powiedzieć, że eSkarbonka łączy ludzi w pomaganiu, a jej popularność rośnie z każdym rokiem. Tegoroczna kampania telewizyjna ma na celu przypomnienie o tej łatwej i bezpiecznej możliwości wsparcia 31. Finału WOŚP i zachęcenie zarówno do zakładania, jak również zapełniania eSkarbonek” – komentuje Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale  Mastercard Europe.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja McCann Poland. Spot wyprodukował dom produkcyjny Dynamo, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat. Kampania digitalowa jest realizowana w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok), na platformie YouTube i w formie kampanii display na portalach internetowych.

Do zakładania i kwestowania do eSkarbonek zachęcają w kanałach własnych również influencerzy m.in. lukaszbok_kiks, hellokejti czy borkos_ratownik.

Podczas ubiegłorocznego, 30. Finału WOŚP założono 42 tys. eSkarbonek, a łącznie darczyńcy wpłacili do wirtualnych puszek ponad 20 mln zł. Do eSkarbonek napędzanych przez Mastercard dołożyło się blisko 345 tys. pomagających. W dniu 30. Finału, w szczytowym momencie odnotowano nawet 22 wpłaty na sekundę, a stronę eSkarbonki napędzanej przez Mastercard odwiedziło 820 tys. użytkowników. Aktualnie na koncie eSkarbonki znajduje się już ponad 1 627 007 tys. zł. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"