„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/1-9-mln-widzow-masterchefa-8-tvn-zdecydowanym-liderem-w-16-49,7170836155528833a ##
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że skład jury piątej odsłony produkcji pozostaje bez zmian. W pierwszych czterech edycjach przygotowane przez nich dania oceniane były przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach.
Startują castingi
Precastingi do piątej edycji „MasterChefa Juniora” odbędą się w czterech miastach: Krakowie (3 listopada), Wrocławiu (5 listopada), Poznaniu (7 listopada) i Warszawie (9 listopada). Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin można znaleźć na stronie www.masterchefjunior.tvn.pl.
W castingach do projektu wziąć mogą udział młodzi kucharze w wieku od 8 do 13 lat. Zwycięzca piątej edycji cyklu otrzyma tytuł „MasterChefa Juniora”, czek na 15 tys. zł oraz wycieczkę.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kuchenne-rewolucje-tvn-magdy-gessler-wiosna-2019,7171067911440513a ##
Nowe odcinki kulinarnego programu TVN będzie pokazywać w wiosennej ramówce 2020 roku.
- 5 lat temu, kiedy zaczynaliśmy produkcję „MasterChefa Juniora”, baliśmy się, że w Polsce nie ma jeszcze dzieci, które dobrze gotują. Wszystkie cztery edycje programu udowodniły nam, że młodym kucharzom fantazji i umiejętności pozazdrościć może niejeden dorosły. W programie jest mnóstwo szkoleń, których nie widzimy na antenie, więc dzieci przeżywają nie tylko przygodę swojego życia, ale mają też porządną szkołę gotowania - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Leja, producentka programu. - Poprzedni sezon był dla nas przełomowy, bo ulubiona jurorka dzieci, Ania Starmach, sama urodziła córeczkę miesiąc przed rozpoczęciem programu i nie mogła być na wszystkich nagraniach. Teraz będzie z nami cały czas, w dodatku obiecuje, że przetestowała zupełnie nowe smaki - dodaje.

Czwarty sezon talent-show „MasterChef Junior” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 3 marca do 5 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 1,65 mln osób, co przełożyło się na 9,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,69 proc. w grupie 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szansa-na-sukces-eurowizja-junior-2019-ogladalnosc-hit-tvp2,7170833998120577a ##











