W niedzielę, 3 marca br. o godz. 20.00 „MasterChef Nastolatki”. Średnia widownia jego emisji wyniosła 916 tys. osób. Przełożyło się to na 6,77 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,84 proc. w grupie 16-49 oraz 9,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez 1 minutę odcinek śledziło 2,46 mln osób w grupie 4+.

TVN w czasie emisji pierwszego odcinka reality-show „MasterChef Nastolatki”, czyli w niedzielnym paśmie między godz. 20.00 a 21.35 miał 6,36 proc. udziału. Stacja zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajął Polsat, co przełożyło się na 10,36 proc. udziału, a drugie - TVP1 (9,39 proc.) oraz TVN24 (5,35 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 TVN był wiceliderem.
„MasterChef Nastolatki” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizować będzie młodzież w wieku od 13 do 17 lat. Jest to spin-off programu „MasterChef”, w którym uczestnicy mają 18 i więcej lat. Cykl w TVN emitowany jest w każdej jesiennej ramówce od 2012 roku. Z kolei od 2016 do 2023 roku w ramówkach wiosennych TVN nadawał „MasterChefa Juniora” z udziałem dzieci od 8 do 13 lat.

Funkcję jurorów w talent-show „MasterChef Nastolatki” pełnią Dorota Szelągowska (prowadząca w TVN „Totalne remonty Szelągowskiej”) oraz znani z innych wersji „MasterChefa” Michel Moran i Tomasz Jakubiak. Wsparciem dla uczestników programu jest influencer kulinarny Michał Korkosz (pseudonim „Rozkoszny”).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/milionerzy-nowe-kolo-ratunkowe,7169428829145217a ##
Zdjęcia do „MasterChefa Nastolatki” ruszyły w grudniu ub.r. Za realizację produkcji odpowiada firma Endemol Shine Polska.











