Dawtona, po wiosennych działaniach wizerunkowych w programie “MasterChef Nastolatki” pojawi się również w telewizyjnej kuchni podczas 13. sezonu kulinarnych zmagań w programie “MasterChef”.
Kontekstowe pozycjonowanie marki w programie kulinarnym emitowanym na antenie telewizji TVN, za które odpowiada agencja mediowa Value Media, rozpoczyna się 1 września o godzinie 19:30. Marka Dawtona będzie obecna w pięciu odcinkach emitowanych na przełomie września i października.
Marka dostarczy uczestnikom polskiego kulinarnego programu telewizyjnego swoje produkty, takie jak passaty, pomidory oraz inne warzywa w puszce, które zostaną wykorzystane w rywalizacji o tytuł Mistrza Kuchni. Szeroka gama produktów dostępna będzie także w spiżarni programu. Działania branded content marki Dawtona realizowane w telewizji uzupełnione zostaną komunikacją w digitalu, w tym w mediach społecznościowych stacji TVN oraz na kanale programu „MasterChef”.

Produkcję programu realizuje TVN Warner Bros. Discovery współpracując z firmą Endemol Shine Polska.











