Mastermind Media zajmie się kampanią SGGW

Mastermind Media wygrał przetarg na opracowanie strategii oraz realizację kampanii informacyjno-promocyjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Będzie pracować dla uczelni przez rok.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mastermind Media zajmie się kampanią SGGW
fot. Shutterstock.com

W przetargu tym agencja pokonała spółkę mTarget. Cena, jaką zaproponowało Mastermind Media wynosi 982,2 tys. zł brutto.

Kampania, którą zajmie się agencja ma być realizowana przez rok od chwili podpisania umowy. Jej celem jest promocja Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Działania reklamowe obejmą zasięgiem całą Polskę, ze szczególnym uwzględnieniem województw: mazowieckiego, lubelskiego, podlaskiego, łódzkiego, świętokrzyskiego, warmińsko-mazurskiego. Kampania będzie realizowana pod ogólnym hasłem „SGGW – sukces z natury”.

Skierowana będzie m.in. do uczniów szkół średnich i maturzystów. Ma budować spójny i pozytywny wizerunek uczelni, takiej, które ukończenie pozwala znaleźć ciekawą pracę oraz takiej, która silnie współpracuje z polską gospodarką.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"