Mata ambasadorem adidas Originals

Raper Michał Matczak znany jako Mata został ambasadorem reklamowym marki adidas Originals.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

"Po zeszłorocznej współpracy przy koncercie na warszawskim Lotnisku Bemowo – największym koncercie solowego artysty w historii polskiej muzyki, adidas Originals postanowił iść tropem wieloletniej tradycji wspierania muzyków, którzy idą pod prąd i inspirują miliony jak Beyonce czy Pharell Williams i zaprosić Michała do współpracy jako ambasadora marki" - podała marka w czwartkowym komunikacie.  

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowy-utwor-mata-mc-raper-odpowiada-mai-stasko-krytyka-wspolpraca-mcdonald-s ##

Mata i adidas Originals

Efekty współpracy Maty i adidas zobaczymy w drugiej połowie roku. "Zaplanowany jest szereg wspólnych działań, które będą odpowiedzią na równanie MATA :) + ADIDAS" - informuje marka.

Mata jest członkiem grupy Gombao33. Zadebiutował w styczniu 2020 swoim diamentowym już albumem “100 dni do matury”. W ubiegłym roku wydał drugi album “Młody Matczak”, który został najpopularniejszym albumem w Polsce w 2021 na Spotify, a on sam stał się najpopularniejszym muzykiem na platformie w Polsce.  

W maju 2022 młody raper ogłosił Mata Tour - trasę koncertową po Polsce, a swoją premierę miał utwór “PATOPROHIBICJA (28.01.2022)”. 

Mata w ubiegłym roku był ambasadorem sieci fastfoodów McDonald's.

Klienci McDonald's jesienią ubiegłego roku mogli kupić "Zestaw Maty", w skład którego wchodzą potrójny cheeseburger (Potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte).

Marka adidas w Polsce promowała się ostatnio m.in. kampanią kolekcji Blue Version z segmentu premium. Marka adidas Originals wprowadza na rynek nową kolekcję Blue Version do segmentu premium. Ma ona oddawać hołd bogatemu dziedzictwu marki, reinterpretując kultowe produkty z jej archiwum przy użyciu luksusowych materiałów i niekonwencjonalnych krojów. W kampanii promującej udział wzięli Radek Pestka, Laura Matuszczyk i Katarzyna Tychoniewicz. Za przygotowanie idei kreatywnej kampanii oraz sesji zdjęciowej, projekt lookbooka, współpracę z influencerami, media relations oraz social listening odpowiada VMLY&R Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów