Matchbox oferuje kierowcom „wymarzony samochód"

Matchbox w kampanii „Twój wymarzony samochód” oferuje fanom możliwość posiadania luksusowego samochodu już od 6,90 zł. Cena dotyczy modeli zabawek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Matchbox oferuje kierowcom „wymarzony samochód"

Producent Matchbox zabawek połączył siły z Mercedes-Benz i innymi markami samochodów, aby pokazać, że dziecięce marzenia można spełnić za niewielkie pieniądze.

„Twój wymarzony samochód” to część ogólnoeuropejskiej kampanii „Drive You Dream Car”, która została stworzona w partnerstwie z m.in. Mercedes-Benz. Matchbox i producenci cenionych marek aut połączyli siły, czego efektem są grafiki i animacje przedstawiające realistyczne modele luksusowych samochodów.

Wszystkie kreacje zostały utrzymane w konwencji reklam światowych marek aut i na pierwszy rzut oka – łatwo pomylić prezentowane resoraki z ich prawdziwymi odpowiednikami. W Polsce kampania obejmuje działania digital – materiały promocyjne na platformach Youtube, Facebook i Instagram – oraz reklamy outdoor. Efektowne animacje są widoczne przy głównych ulicach Warszawy – m.in. na ekranach LED na hotelu Mariott przy skrzyżowaniu al. Jerozolimskich i ul. Chałubińskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą