Max w pakiecie z platformą od sportu. Nowa oferta na jednym z rynków

Platforma Max rozpoczyna w Hiszpanii współpracę z serwisem streamingowym DAZN, znanym z transmisji sportowych. Nowy pakiet Max DAZN kosztuje 44,99 euro miesięcznie. Łączy treści rozrywkowe Warner Bros. Discovery ze sportowymi od Eurosportu i DAZN.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Max w pakiecie z platformą od sportu. Nowa oferta na jednym z rynków

Jak informuje Broadband TV News, w portfolio DAZN w Hiszpanii jest La Liga, Premier League, kobieca Liga Mistrzów w piłce nożnej, a także Formuła 1, Ultimate Fighting Championship (UFC) i MotoGP.  W Polsce DAZN nie ma tak bogatej oferty sportowej, Skupia się na sportach walki, a miesięczna subskrypcja kosztuje 39,99 zł.

Serwisy streamingowe coraz częściej współpracują

Choć na początku ery streamingowej, każda z platform chciała samodzielnie walczyć o abonentów, to w ostatnich miesiącach takie usługi coraz częściej współpracują. W lipcu w Stanach Zjednoczonych pojawił się wspólna oferta Max, Disney+ i  Hulu. Pozwala subskrybentom na oszczędności.

Za pośrednictwem Amazon Prime Video m.in. w Polsce można wykupić serwis SkyShowtime. Na innych rynkach platforma sprzedaje też w ramach Prime Video Channels Viaplay. Zamierza nawiązać taką współpracę także w kolejnych krajach. Jesienią w USA miał ruszyć wspólny serwis streamingowy ze sportem od Warner Bros. Discovery, The Walt Disney Company i Fox Corporation. W ofercie Venu Sports miały pojawić się transmisje z lig NFL, NBA, WNBA, MLB, NHL, NASCAR, UFC, golfa, Formuły 1, tenisowego Wielkiego Szlema i piłkarskiego mundialu. Start platformy zablokował jednak na razie nowojorski sąd po skardze Fubu.

Na polskim rynku miał powstać wspólny serwis streamingowy TVN i Grupy Polsat Plus. Do uruchomienia platformy jednak nie doszło i nie dojdzie. Powodem była fuzja Warner Media z Discovery. Postawiono wówczas na rozwój Playera i HBO Max, a następnie uruchomiono platformę Max.

W czerwcu szef Warner Bros. Discovery David Zaslav prognozował konsolidację na rynku streamingowym. Przewidywał 4-5 usług o zasięgu globalnym. - Znajdą się gracze, którzy będą chcieli wycofać się z biznesu i którzy będą chcieli skonsolidować swoje biznesy streamingowe z innymi. Myślę, że w tym czasie będziemy starali się być oportunistami – stwierdził szef Warner Bros. Discovery, cytowany przez variety.com. 

Zdaniem menadżera, globalny charakter biznesu streamingowego i konieczność ogromnych inwestycji, wymusi na niektórych graczach trudne decyzje. Fuzje lub przejęcia nie są jedynymi rozwiązaniami, których można spodziewać się w przyszłości. Możliwe są nowe wspólne przedsięwzięcia. Jedynie Netflix jako lider rynku i firma z największym doświadczeniem, nie chce nawiązywać współpracy z żadnym dużym graczem. Współpracuje za to z dostawcami płatnej telewizji, takimi jak Canal+. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online