Verstappen zostanie ambasadorem Viaplay na wszystkich rynkach, na których Viaplay posiada prawa do pokazywania wyścigów. Na potrzeby promocji kanału w Holandii agencja Freundschaft the Digitals przygotowała 2 kampanie, w ramach których powstały dwa spoty 20-sekundowy, jeden spot 15-sekundowy, 4 spoty 6-sekundowe oraz formaty performance marketingowe.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-odgladac-za-damo-viaplay-polsat-sport-premium-upc-polska ##
Viaplay wchodzi do Holandii, w Polsce od 2021r.
Viaplay zadebiutuje w Holandii 1 marca 2022 r. Usługi Viaplay należącej do Nordic Entertainment Group są obecnie dostępne w Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Islandii, Estonii, Łotwie, Litwie, Polsce i USA. W tym roku firma uruchomi swoją usługę w Holandii i Wielkiej Brytanii, a do końca 2023 roku w Kanadzie, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

W sierpniu 2021 roku agencja Freundschaft The Digitals przygotowała kampanię launchującą Viaplay w Polsce.
W styczniu polską wersję Viaplay odwiedziło 1,36 mln polskich internautów, co wobec 1,83 mln miesiąc wcześniej oznacza spadek o 25,7 proc. Natomiast średni czas korzystania przez użytkownika wydłużył się z 46 minut i 20 sekund w grudniu do 56 minut i 38 sekund w styczniu.
Od grudnia ub.r. Viaplay na wyłączność pokazuje gale sztuk walki KSW - pierwszą transmitowała w połowie grudnia, drugą w połowie stycznia. Na początku grudnia sieć UPC Polska zaoferowała wszystkim swoim klientom miesięczny dostęp do Viaplay bez dodatkowych opłat.











