“Maxim” ponownie w Polsce, Doda i Kominek felietonistami

Dzisiaj na polskim rynku pojawił się pierwszy numer kierowanego do panów magazynu “Maxim”, który wydaje Ginza Media Group. Z tytułem, który powrócił do Polski, współpracują m.in. Doda, bloger Kominek oraz Marcin Prokop.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na okładce pierwszego wydania miesięcznika znalazła się Magda Mielcarz, która została pierwszym aniołkiem “Maxima”. W numerze znaleźć można m.in. wywiad Marcina Prokopa z Wojciechem Szczęsnym i sesję zdjęciową brytyjskiej modelki i aktorki Rosie Huntington-Whiteley.

Felietony dla “Maxima” piszą Doda, Andrzej Grabowski oraz blogerzy Kominek i Macaroni Tomato. Poza tym w tytule są teksty dotyczące m.in. wojska, psychologii, sportu, mody, urody, kultury czy gadżetów. Redaktorem naczelnym pisma jest Robert Pieńkowski, w przeszłości wicenaczelny  "Elle Decoration" i "Sukcesu", a także szef działu kulturalnego "Pani".

grafika

“Maxim” zadebiutował na rynku na cenie 8 zł, objętości wynoszącej 148 stron i nakładzie wynoszącym 126 tys. nakładu. Wydawca nie ujawnia oczekiwań co do sprzedaży tytułu. Magazyn wydawany jest na licencji spółki Alpha Media Group.

>>> Eksperci: „Maxim” ma szansę Wprowadzenie miesięcznika na rynek wsparte jest dużą kampania promocyjną w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), radiu (Radio ZET i Antyradio), prasie, internecie, a także w punktach sprzedaży prasy. Za jej kreację odpowiada agencja Pompidou, a media zaplanował dom mediowy MPG.

“Maxim” to najpopularniejszy magazyn w USA. Co miesiąc kupuje go ponad 2,5 miliona osób. Tytuł wydawany jest w sumie w 27 krajach, poza Stanami m.in. w Niemczech, Brazylli, Grecji, Włoszech, Rosji i na Ukrainie.

Miesięcznik “Maxim” jest trzecim magazynem kierowanym do mężczyzn w portfolio Ginza Media Group obok poświęconego gadżetom “Stuffa” oraz dotyczącego piłki nożnej pisma “FourFourTwo”.

>>> „Men’s Health” liderem, „Playboy” poniżej 50 tys. egz. Ginza nie jest pierwszym wydawcą „Maxima” w Polsce. Po raz pierwszy wydawała go bowiem w latach 2001 - 2003 spółka Hachette Filipacchi Polska (obecnie po zmianach właścicielskich działa pod nazwą Burda Media Polska). W połowie 2003 roku zamknęła jednak tytuł. Powodem były niezadowalające wyniki sprzedaży pisma. Według danych wydawcy, w pierwszych pięciu miesiącach 2003 roku, sprzedaż “Maxima” wynosiła 43 tys. egz.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online