Zaplanowana na okres od 20 do 30 listopada br. kampania będzie mieć charakter informacyjno-promocyjny. Ma promować Mazowsze w prasie i internecie. Będzie obejmować media polskie, a także zagraniczne, m.in. na terenie Francji, Niemiec, Włoch, Rosji, Wielkiej Brytanii, Ukrainy, Stanów Zjednoczonych, Hong Kongu, Chin i Kazachstanu.
Jej celem jest kreowanie nowego wizerunku Mazowsza, w tym promocja inwestycji w ten region. Dokładnego budżetu zaplanowanych działań nie ujawniono. Ma się mieścić w przedziale od 207 tys. do 1,5 mln euro.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-ekspresowych-przetargach-marketingowych-szukani-sa-egzekutorzy-a-nie-partnerzy-biznesowi-opinie ##
Ogłoszony przez władze regionu przetarg na wybór agencji do realizacji tej kampanii ma charakter przyspieszony - zainteresowane firmy mogą składać swoje oferty do 5 listopada br. Jak tłumaczą przedstawiciele władz Mazowsza, tak krótki termin wyboru rozpoczęcie przetargu wcześniej nie mogło nastąpić wcześniej bo nie miały one funduszy na realizację kampanii.












