W ramach edukacyjnej kampanii reklamowej mBank przygotował interaktywne wideo, podzielone na trzy krótkie „sekretne misje”. Ich bohater Sam – animowany przewodnik po świecie finansów – w prosty sposób tłumaczy i pokazuje jak wykonać pierwszą operację płatniczą, wypłacić pieniądze z bankomatu i zapłacić za zakupy zbliżeniowo. Sam ostrzega także przed najczęstszymi zagrożeniami i błędami w korzystaniu z karty lub opaski płatniczej. Dzieciaki mogą sprawdzić swoją wiedzę w „testach czujności”.
Wideo można oglądać na stronie internetowej mBanku.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mbank-odlozenie-splaty-kredytow-na-pol-roku ##
Konto dla najmłodszych w mBanku
Konto Junior powstało z myślą o dzieciach w wieku wczesnoszkolnym (poniżej 13 roku życia). Produkt jest darmowym subkontem do konta posiadanego przez rodzica. Dziecko otrzymuje personalizowaną kartę lub opaskę płatniczą, na których rodzic może ustawić dzienne limity wypłat.

Kampanię przygotowała agencja BBDO.











