W spocie mężczyzna podziwiający swoją niedawno urodzoną córkę rozmawia ze swoim alter ego z odległej przyszłości, które przekonuje go, że warto oszczędzać nawet niewielkie kwoty, także z myślą o swoich dzieciach. Rachunek dla klientów indywidualnych w mBanku jest przedstawiany jako „konto, które samo oszczędza”, zapewniając inteligentne usługi z zakresów kredytów i oszczędności.
Jest to kolejna reklama mBanku z cyklu „Bądź bogatszy o…”. We wcześniejszych występował m.in. mężczyzna ze swoim kilkuletnim synem.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mbank-nowy-wyglad-serwisu-transakcyjnego-opinie,7171449582954625a ##
Aktywności reklamowe mBanku obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.
Za obsługę marketingową banku odpowiadają agencje Grey Group Poland i VML Poland (kreacja reklam) oraz dom mediowy Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów).












