Choć komunikacja kampanii odnosi się do raka piersi to zakres ubezpieczenia jest znacznie szerszy. Produkt skierowany jest zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn i obejmuje długą listę nowotworów złośliwych. - Wybraliśmy przede wszystkim nowotwory złośliwe, te najczęstsze i z przerzutami, więc najbardziej niebezpieczne, gdyż nie przeżywa ich blisko połowa chorujących. Ich leczenie jest długotrwałe i wyczerpujące, a więc potrzebny jest dodatkowy zastrzyk gotówki, na przykład na zrekompensowanie zmniejszonych dochodów, pokrycie kosztów konsultacji medycznych, badań ambulatoryjnych, opiekę w domy czy pomoc psychologa - mówi Marta Domańska-Trzaskoma, AXA Direct Polska Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży i Innowacji.
Ubezpieczenie spośród podobnych ofert wyróżnia prosta konstrukcja. Produkt dostępny jest w trzech wariantach. W najniższym wariancie ubezpieczenie dostępne jest od 9,99 zł miesięcznie, a w najwyższym od 19,99 zł. Natomiast maksymalna kwota jaka może zostać wypłacona klientowi, w sytuacji otrzymania diagnozy, to 100 tys. zł. Klient sam decyduje na co przeznaczy te środki.

Aby przystąpić do ubezpieczenia wystarczy wypełnić wniosek w serwisie internetowym banku. Miesięczna opłata wyliczana jest podczas przystępowania do ubezpieczenia i nie zmienia się wraz z wiekiem. Nie trzeba o niej także pamiętać, ponieważ jest automatycznie pobierana z rachunku. Produkt powstał we współpracy z firmą ubezpieczeniową AXA, która jest też współorganizatorem wszystkich działań.
Więcej informacji na temat kampanii oraz produktu mWaleczni na stronie mBanku w zakładce ubezpieczenia.

dostarczył
infoWire.pl











