Według szacunków rynkowych analizyonline.pl, towarzystwa funduszy inwestycyjnych zanotowały w ubiegłym miesiącu najlepszy wynik sprzedaży od sześciu lat, czyli od czasu szczytu popularności wśród inwestorów indywidualnych. Dalsze przewidywania dla funduszy akcyjnych, korzystających z hossy na warszawskim parkiecie, są optymistyczne.
Dla wszystkich inwestujących, mBank przygotował promocję, w ramach której inwestorzy indywidualni mogą nie tylko nie płacić za zakup jednostek funduszy (w mBanku i MultiBanku to standard), ale też otrzymać dodatkowo część zainwestowanych środków.
Zgodnie z zasadami promocji, jej uczestnik może otrzymać wynagrodzenie w postaci 1 proc. zakupionych promocyjnych funduszy. Kwota wynagrodzenia jest nielimitowana i zależy wyłącznie od wysokości środków zainwestowanych w fundusze.

- Proponowane przez nas rozwiązanie - czyli platforma Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych - bije rekordy popularności. W ostatnich trzech miesiącach zwiększyliśmy poziom aktywów w banku o ponad 800 mln zł. Większość z zainwestowanych środków klienci mBanku zgromadzili do tej pory w funduszach akcji – mówi Janusz Mieloszyk, Dyrektor Departamentu Produktów Oszczędnościowych i Inwestycyjnych. – Z drugiej strony, przygotowana przez nas promocja ma na celu zachęcenie do inwestowania osób, które do tej pory nie korzystały z tej formy lokowania kapitału. Chcemy im pokazać, że inwestowanie może być opłacalne już na samym starcie – dodaje.
Promocyjnym zasadom podlega oferta sześciu TFI z oferty mBanku (wśród nich Allianz, ING, Investors, Ipopema, KBC oraz PZU). Zainwestować można w 22 fundusze, w większości akcyjne oraz zrównoważone.

Supermarket Funduszy Inwestycyjnych mBanku to internetowe narzędzie do zarządzania inwestycjami, w ramach którego bank oferuje:
- bezpłatny rachunek do obsługi funduszy i brak kosztów za wyjście z funduszu,
- możliwość sprzedaży i nabycia jednostek funduszu w dowolnym momencie,
- wygodny dostęp 24h/dobę z dowolnego miejsca na świecie przez internet i telefon oraz sieć oddziałów w Polsce,
- profesjonalne analizy, informacje, rankingi funduszy oraz dodatkowe narzędzia udostępnione na stronach www.
Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej banku: http://www.mbank.pl/promocja.











