McCann Erickson dla Algidy

McCann Erickson po raz kolejny przygotował kampanię promocyjną dla lodożerców.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jak co roku w nadchodzące lato można próbować szczęścia w promocji Algidy „Szczęście sprzyja lodożercom”.  W tym roku na wielbicieli lodów czeka m.in. 13 milionów lodów Big Milk

Jest to już piata edycja promocji, która rokrocznie odnosi sukces ciesząc się ogromną popularnością wśród konsumentów. Po raz drugi, akcja obejmuje zarówno lody impulsowe z linii Big, jak i lody w większych opakowaniach z linii Algida Śmietankowa.

Tegoroczna akcja wspierana jest kampanią reklamową w TV (spoty 30” i 15”) , radiową oraz OOH, jak również działaniami w punktach sprzedaży. Kreacja została przygotowana przez zespół kreatywny  McCann Erickson w składzie: Katarzyna Orzeszek-Koroblewska i Konrad Kowalski, media zakupił Initiative.  

Promocja potrwa do 30 września.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"