McCann Erickson stworzy logo SAR-u

McCann Erickson zaprojektuje nowe logo SAR-u

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Już wiadomo, kto zaprojektuje nowe logo  Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. Zakończony właśnie konkurs wygrała agencja reklamowa McCann Erickson, która ma zmienić dotychczasowe czarno-białe logo na bardziej wyraziste.

Obecne logo SAR obowiązuje od czterech lat, czyli od momentu powstania  Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu