McCann&MRM odpowiada za nową platformę kreatywną KFC na Instagramie

Sieć restauracji szybkiej obsługi KFC ma nową platformę kreatywną na Instagramie - #KFCJAKCHCESZ. Przygotowała ją agencja McCann&MRM, na stałe obsługująca tego klienta w zakresie komunikacji w social media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
McCann&MRM odpowiada za nową platformę kreatywną KFC na Instagramie

Nowa platforma kreatywna #KFCJAKCHCESZ odwołuje się do różnorodności jaka charakteryzuje gości restauracji. Powstała w odpowiedzi na zmieniające się trendy oraz oczekiwania klientów.

- W nowych postach zobaczymy zarówno same produkty, jak i sposoby i sytuacje w jakich klienci lubią je spożywać. Nowa strategia, wypracowana wspólnie z klientem, tworzy komunikacyjny parasol dla promocji poszczególnych produktów i wpisuje się w globalną strategię komunikacji marki KFC - podsumowuje Marcin Samek, startegy director McCann&MRM.

Agencja McCann&MRM odpowiada za komunikację we wszystkich kanałach w mediach społecznościowych KFC, należącej do portfolio AmRest. Agencja pracuje także dla innej firmy z tego koncernu - sieci kawiarni Starbucks.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"