McCann Worldgroup ma opracować długoterminową, globalną, kreatywną platformę, która będzie stanowić podstawę spójnej narracji marki Peroni Nastro Azzurro w wielu punktach styku z konsumentem i na wielu rynkach obejmujących Wielką Brytanię, Europę i region Azji i Pacyfiku.
Zakres współpracy obejmuje nowe globalne pozycjonowanie i kreatywną platformę dla kultowej włoskiej marki. Obejmuje to partnerstwo Peroni Nastro Azzurro 0.0 x Scudaria Ferrari i platformę doświadczalną House of Peroni Nastro Azzurro.
- McCann zrobił na zespole wrażenie pod względem kreatywnym i strategicznym w trakcie rygorystycznego procesu przetargowego i jesteśmy podekscytowani, że możemy wspólnie rozpocząć ten kolejny rozdział rozwoju. Chciałabym również podziękować Trouble Maker za ich cenny kreatywny wkład w markę Peroni Nastro Azzurro przez wiele lat - powiedziała Nathalie Pfaff, chief growth officer w Asahi Europe & International.

Na shortliście globalnego przetargu Peroni znalazły się - oprócz McCann Worldgroup - Accenture Song, Uncommon Creative Studio oraz dotychczasowa agencja Trouble Maker.











