McDonald’s wprowadza do oferty Burgera Drwala z chrzanem. „Zimę najlepiej spędzać razem”

Do oferty Burgera Drwala McDonald's dołączają kolejne cztery odsłony kanapek, w tym nowość - wariant z chrzanem. Menu promuje kampania “Lepsza strona zimy” oraz specjalna gra planszowa w lokalu McDonald's w Łodzi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
McDonald’s wprowadza do oferty Burgera Drwala z chrzanem. „Zimę najlepiej spędzać razem”

Burger Drwala od 15 listopada dostępny jest w ofercie McDonald’s w pięciu różnych odsłonach: klasycznej, z kurczakiem, na ostro, z żurawiną oraz z chrzanem. Kanapki można personalizować i dodać do niego dodatkową porcję wołowiny lub kurczaka w wariancie z kurczakiem.

Nowe warianty Burgera Drwala 

W ramach kampanii promocyjnej restauracja McDonald's przy ul. Retkińskiej 103 w Łodzi zmieniła całkowicie swój wygląd i zamieniła się w największą grę planszową w kraju.

Właśnie w tym lokalu w Łodzi zostały nakręcone zdjęcia do spotu reklamowego promującego Burger Drwala.

- Rozpoczynając pracę nad tegoroczną kampanią szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, co sprawia, że zimowe dni i wieczory, które często nam się dłużą, stają się lepsze. Odpowiedź nasunęła się od razu – towarzystwo. A jeśli mowa o nim, to nie ma nic bardziej towarzyskiego niż gra planszowa, dlatego to właśnie ona stała się motywem przewodnim tegorocznej kampanii. Stworzyliśmy w Łodzi największą planszówkę w Polsce, w którą może zagrać każdy fan Burgera Drwala. Ten wyjątkowy Mak w swojej aranżacji dopracowany jest zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz, aby wszyscy odwiedzający restaurację otrzymali najlepszą z możliwych porcję doświadczeń - komentuje Jakub Strutyński, field marketing manager McDonald's Polska.

Każdy w dniach od 13 do 19 listopada będzie mógł odwiedzić restaurację przy ul. Retkińskiej 103 i wziąć udział w grze, stając na planszy z innymi graczami. W trakcie jednej rozgrywki, w grze będzie brało udział 10 dwuosobowych drużyn, a tym którym uda się w wyznaczonym czasie skompletować wszystkie składniki na Burgera Drwala, zostaną wydane wyjątkowe, smakowite nagrody.

Rusza „Lepsza strona zimy” 

W ramach tegorocznej kampanii „Lepsza strona zimy” zaplanowano emisję spotu zrealizowanego w restauracji w Łodzi oraz działania marketingowe obejmujące m.in. aplikację, media online i tradycyjne, social media, influencer marketing oraz reklamę OOH.

Za strategię, kreację oraz realizację spotu odpowiada agencja DDB, natomiast produkcją zajęła się Papaya Films. Planowanie i zakup mediów powierzono domu mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.    

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"