W reklamie Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego na wyprawie survivalowej dopada głód. Wtedy Żebrowski stara się jak najszybciej dostać do lokalu McDonald’s, jadąc na traktorku ogrodowym, marzy o burgerze Maestro. Na miejscu zastaje Szyca, który dojechał tam szybciej na ośle.
Aktorzy w reklamach Maestro występują od dwóch lat. We wcześniejszych spotach Michał Żebrowski po przegranych zakładach z Borysem Szycem dotyczących jakości promowanych burgerów musiał wykonywać nietypowe zadania. W pierwszym spocie recytował fragment „Pana Tadeusza”, a w kolejnych zamawiał burgera w McDrive, jadąc konno w stroju Skrzetuskiego oraz kąpał się w przeręblu. W innej reklamie Szyc i Skrzetuski pojedynkowali się na szable.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mcdonald-s-niewidzialny-burger,7169781377833089a ##

Obsługą marketingową McDonald’s Polska zajmują się agencja DDB Warszawa (kreacja), dom produkcyjny Opus Film (realizacja spotów) i agencja mediowa OMD (planowanie i zakup mediów). Działania reklamowe sieci obejmują m.in. telewizję, internet oraz outdoor.
W jej poprzedniej kampanii, rozpoczętej ponad miesiąc temu, promowane były Spicy McNuggets.











