Bohaterem reklamy jest mężczyzna, który wstaje przed świtem i jedzie na rowerze do lokalu McDonald’s. Kupuje tam na wynos dwa zestawy śniadaniowe, z którymi przyjeżdża na przystanek i czeka w dokładnie wyznaczonym miejscu. Kiedy przyjeżdża tramwaj, daje jeden zestaw kierującej nią kobiecie (która okazuje się jego partnerką życiową) i je razem z nią.
- Śniadania w McDonald's. To wspaniały poranek, jeśli możecie spędzić go razem… chociaż przez chwilkę - czytamy w opisie spotu.

Niedawno ruszyła inna kampania McDonald’s, w której Michał Żebrowski i Borys Szyc promują burgera Maestro, natomiast w połowie grudnia rozpoczęła się akcja reklamująca Burgera Drwala.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mcdonald-s-dom-mediowy-starcom-publicis-koniec-omd,7170063286478465a ##
Działania reklamowe sieci McDonald’s są realizowane m.in. w telewizji, internecie i na outdoorze.
Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów - dom mediowy OMD.











