„Mistrzowskie doznania” - McDonald’s promuje kanapkę Maestro Chicken & Curry

Wystartował kampania McDonald’s Polska, promująca nowego burgera Maestro Chicken & Curry. Akcję „Mistrzowskie doznania” przygotowały DDB&tribal, Gutenberg Networks, Papaya Films i OMD.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Mistrzowskie doznania” - McDonald’s promuje kanapkę Maestro Chicken & Curry

Maestro Chicken & Curry to kanapka z piersią kurczaka, ananasem i sosem curry. Spot promujący przedstawia każdy składnik jako porównanie do np. wulkanu czy wzburzonej fali morskiej. Reklamę wieńczy hasło „czasem smak przerasta nasze najśmielsze oczekiwania”.

Spot emitowany jest w wybranych stacjach telewizyjnych i serwisach VoD. Kampanię uzupełniają aktywności w digitalu i materiały POS w restauracjach.

Kampanię zrealizowała agencja DDB&tribal we współpracy z Gutenberg Networks oraz domem produkcyjnym Papaya Films. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"