McDonald’s z nową promocją w aplikacji

W aplikacji McDonald’s pojawiła się nowa promocja „Masz punkty? Masz promkę?”, która dostępna jest w ramach programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Od teraz zdobyte punkty można wykorzystać do zakupu swoich ulubionych produktów w promocyjnych cenach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
McDonald’s z nową promocją w aplikacji

Od ponad roku klienci posiadający konto w aplikacji McDonald’s, mogą korzystać z programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Zasady są proste: za każde zamówienie zrealizowane w restauracjach pod McDonald’s goście nagradzani są punktami, które następnie, mogą wymieniać na nagrody dostępne w aplikacji mobilnej fastfoodu. Dotąd zebrane punkty wymienić można było na darmowe produkty lub gadżety.

Nowością dostępną od 21 czerwca do 23 lipca są specjalne oferty rabatowe, czyli produkty w obniżonych cenach przy „dopłacie” punktowej. Ofertą objęte są najpopularniejsze propozycje z menu, m.in.: Big Mac , McWrap Klasyczny, McRoyal, McFlurry Lion oraz wybrane McZestawy.

Zasady promocji McDonald's

Żeby skorzystać z nowej promocji „Masz Punkty? Masz promkę!” należy zainstalować na smartfonie aplikację McDonald’s (Polska) oraz  przystąpić do programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Następnie w sekcji MojeM należy wybrać ofertę promocyjną oraz zeskanować jej kod podczas składania zamówienia w restauracji lub na linii drive-thru.

Z promocji można skorzystać również w ramach oferowanej przez aplikację McDonald’s funkcji Zamów i Odbierz umożliwiającej złożenie zamówienia w  aplikacji McDonald’s, a jego odbiór przy ladzie kasowej, przy stoliku, w McDrive lub na miejscu parkingowym przed restauracją. Każde zamówienie w ramach nowej oferty promocyjnej to również dodatkowe punkty, które zostają naliczone po zrealizowaniu transakcji.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zestaw-ralph-kaminski-mcdonald-s-spicy-veggie-burger-sklad-cena-opinie ##

Reklama „Masz punkty? Masz promkę”

Promocję wspiera kampania reklamowa „Masz punkty? Masz promkę”, w ramach której powstał 30-sekundowy spot reklamowy podkreślający zalety zbierania punktów w programie lojalnościowym. Kampania otrzymała także wsparcie z zakresu działań digital i PR.

Za realizacje, w tym opracowanie idei kreatywnej, strategii kampanii odpowiada agencja DDB. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, moderacją social media i obsługą aktywacji w aplikacji Dentsu Creative (Isobar), a działania PR powierzono agencji 24/7Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"