McDonald’s reklamuje się na rozkładzie jazdy na Dworcu Centralnym (wideo)

McDonald’s Polska zainstalował na Dworcu Centralnym w Warszawie elektroniczny rozkład jazdy promujący ofertę restauracji tej sieci. Reklamę firma wymyśliła wspólnie z agencją DDB Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Elektroniczny rozkład jazdy promujący McDonald’s działa w jednym z przejść podziemnych przy warszawskim Dworcu Centralnym. Rozkład jak każdy inny pokazuje informacje o odjazdach pociągów, ale dodatkowo podaje czas oczekiwania na pociąg nie w godzinach i minutach, ale w hamburgerach, colach i frytkach, które zdąży się zjeść przed odjazdem w oddalonej o kilkadziesiąt metrów restauracji McDonald’s. Jeśli do odjazdu pozostaje więcej niż 47 minut, rozkład zaprezentuje pełne menu, a jeśli pociąg będzie opóźniony - doda różne pozycje menu, w zależności od długości opóźnienia. Rozkład uwzględnia godziny otwarcia pobliskiej restauracji McDonald’s - gdy jest ona zamknięta, nie są pokazywane żadne produkty, które można zjeść przed odjazdami pociągów.

Rozkład został przygotowany przy współpracy z PKP i jest w pełni zsynchronizowany z elektronicznym rozkładem jazdy na dworcu. Pomysł takiego nietypowego nośnika promocyjnego przygotowały McDonald’s Polska i agencja DDB Warszawa. Przy opracowywaniu i instalowaniu rozkładu pracowały też agencje Tribal DDB, Gutenberg On Line i OMD, firmy BizRunner i Tajkun (dystrybutor monitorów wielkoformatowych) oraz spółki PKP i Dworzec Polski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"