- Witamy ekipę @FootTruckTV w drużynie Meczyków! Szykujemy dla Was potężny content na EURO! - zapowiedziano na profilach społecznościowych Meczyków.
Nie podano, jaką dokładnie część udziałów Foot Trucka przejęła firma Online Venture ani ile za niego zapłaciła.

Foot Truck na YouTubie od ponad 5 lat
Foot Truck to kanał youtube’owy tworzony od jesieni 2018 roku przez Łukasza Wiśniowskiego i Jakuba Polkowskiego, którzy wcześniej pracując w PZPN przygotowywali treści na kanał Łączy Nas Piłka. Na Foot Trucku publikowane są przede wszystkim wywiady z piłkarzami, trenerami i innymi osobami ze środowiska piłkarskiego. Duża część realizowana jest w samochodzie.
Foot Truck ma obecnie 214 tys. subskrybentów, a zamieszczone na nim prawie 600 nagrań zanotowało łącznie ponad 65 mln odtworzeń.

Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski współpracują też z innymi mediami. Latem 2021 roku obaj dołączyli do redakcji Canal+ Sport. Wiśniowski wcześniej m.in. wspólnie z piłkarzem Wojciechem Szczęsnym prowadził program „Prosto w Szczenę” dla Onetu, jest stałym gościem w emitowanym na tym portalu magazynie „Misja Futbol”, a na początku br. przeszedł z Canal+ do Eleven Sports. Natomiast Jakub Polkowski właśnie został wicedyrektorem TVP Sport, odpowiada za redakcję.
Meczyki.pl też na YouTubie
Portal Meczyki.pl swój kanał youtube’owy z wieloma autorskimi programami tworzy od ponad dwóch lat. Ten kanał ma obecnie 178 tys. subskrybentów, a opublikowane na nim 1,9 tys. materiałów oglądano w sumie 64 mln razy.
Serwis Meczyki.pl we wrześniu ub.r. zanotował 2,69 mln użytkowników, z których każdy spędził na nim średnio 9 minut i 34 sekundy (według Mediapanelu). Potem portal wypadł z czołowej dziesiątki kategorii sportowej.

W drugiej połowie lutego br. spółka Online Venture porozumiała się co do przejęcia od Comperii witryny technologicznej Telepolis.pl. Cenę ustalono na 9,6 mln zł. - Mimo że wydatek blisko 10 mln zł jest dla nas znaczący, planujemy dokonać jeszcze 1-2 dużych transakcji w tym roku - mówił wtedy portalowi Wirtualnemedia.pl Sebastian Felkner, szef Online Venture.
Natomiast wiosną 2020 roku firma za 2,05 mln zł kupiła serwis PPE.pl o grach wideo, filmach i serialach.











